Известие

Collapse
No announcement yet.

Смених тампони на стаб. щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смених тампони на стаб. щанга

    Колеги днес смених тампоните. Сложих полиуретанови. Тропането спря. Обаче голям *уй е смяната им. Събрах един кашон с болтове. Не съм смъквал нито носачи, нито магарета. Само Отпуснах магаретата 3 см. на долу и цялата щанга излезе. После на земята на спокойствие си избих тампоните. Щангата не беше износена.

    Та това е. Исках да се похваля 3 часа ни отне. 3-ма души и подемник.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Поздравления колега за ентусиазма и майсторлъка..
    И на мен ми предстои тази манипулация и ще ти бъда благодарен за по-обстойно описание на смяната, а ако има и снимков материал.....
    sigpic
    Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
    .:: My PRECIOUS ::.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Колеги днес смених тампоните. Сложих полиуретанови. Тропането спря. Обаче голям *уй е смяната им. Събрах един кашон с болтове. Не съм смъквал нито носачи, нито магарета. Само Отпуснах магаретата 3 см. на долу и цялата щанга излезе. После на земята на спокойствие си избих тампоните. Щангата не беше износена.

      Та това е. Исках да се похваля 3 часа ни отне. 3-ма души и подемник.
      А центрирахте ли я?Че аз днес отново свалях почти всичко,понеже не обърнах внимание и от едната страна я бях дръпнал повечко.След 100 метра невероятно чукане и блъскане,се сетих какво не съм направил!
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Не ми беше никак до снимки. Иначе тя сама ли сегна на мястото. Първо качто закачиш биалетките и после стегнеш тампоните тя си е точно там на мястото.

        Иначе голям филм беше. Разхлабват се магаретата, тампона на двигателя се развива, рахзлабват се болтовете от рейката преди това обаче, че тя е хваната за магаретата и не е хубаво да я дърпаш и нея на долу. Магарето се разхлабва от всякъде само без от носачите. Трябва да увисне на носачите. Друго. Махат се ламарините на ауспуга. Дето са над меката връзка. И след това се маха щангата. Абе немога да обесня подробно. За пръв път ми беше и не мога да обесня кое под ред се развива. Щото аз развивах пробвах, развивах пробвах. Общо взето много неща се развиват.

        И важното е да имаш поне още 1 човек с теб. Сам няма как да извадиш щангата. И само на подемник. На канал не става.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Е аз бях сам,с крик и бира
          И на място разбробих планките на тампоните.Не съм свалял нищо.Измъчих се доста,с премазани пръсти на двете ръце..
          Явно си късметлия щом имаш приятели да помагат
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #6
            Браво колега заслужаваш поздравления за цялата тази работаЧака ме и мен този филм просто като мина през спяш полизаи при това намалям се Чува едно туп,бум и тн.
            алфа 156 1.9 JTD '99

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Jicata Покажи съобщение
              Браво колега заслужаваш поздравления за цялата тази работаЧака ме и мен този филм просто като мина през спяш полизаи при това намалям се Чува едно туп,бум и тн.
              При мен имаше голям луфт. Тампоните бяха станали пластмасови. По твърди от полиуретановите и поне с 2 мм луфт.

              Няма спящ полицай. През фас да мина и тропаше. Сега стъпва много мазно и като, че ли завива и по рязко вече и по стабилно.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                При мен имаше голям луфт. Тампоните бяха станали пластмасови. По твърди от полиуретановите и поне с 2 мм луфт.

                Няма спящ полицай. През фас да мина и тропаше. Сега стъпва много мазно и като, че ли завива и по рязко вече и по стабилно.
                Носачи долни са сменени преди 2000км единия от горните прави жгъц ,но това досадно потропване го усещам в краката и за тва се си мисля да ги сменя тампоните на стаб. щанга с полиуретанови та дано ми мирне главата
                алфа 156 1.9 JTD '99

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Jicata Покажи съобщение
                  Носачи долни са сменени преди 2000км единия от горните прави жгъц ,но това досадно потропване го усещам в краката и за тва се си мисля да ги сменя тампоните на стаб. щанга с полиуретанови та дано ми мирне главата
                  Ами то потопване в краката така проблема ти може да е по сериозен -Рейка но така или иначе ако не са сменяни тампоните на стабилизиращата щанга ги смени и сложи едни полиуретанови (ако сложиш някоя "италианска" марка с неизвестен произход ще ги сменяш през 5к км)
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    Аз много изкам да ги сменям изчетох доста неща за тези тампони лоша дума не съм чул колко тампона има на тая щанга 2,3,4 ....Като влезна в магазин за авто части и попитам за тези тампони ме гледат като прокажен от каде ги купувате тези красавци?
                    алфа 156 1.9 JTD '99

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Jicata Покажи съобщение
                      Аз много изкам да ги сменям изчетох доста неща за тези тампони лоша дума не съм чул колко тампона има на тая щанга 2,3,4 ....Като влезна в магазин за авто части и попитам за тези тампони ме гледат като прокажен от каде ги купувате тези красавци?
                      Тампоните са 2 бр има ги САМО в един магазин в София пращат ги без проблем с наложен платеж някъде около 50 лв са двата, но преди това трябва да си замериш диаметъра на щангата със шублер сащото са 3 размера
                      towa e sajta na magazina http://www.heed-auto.com/
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Хиляди длагодарности таакаа
                        50лв тампони 60лв труд на края на месеца пак в сервиза
                        алфа 156 1.9 JTD '99

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Не ми беше никак до снимки. Иначе тя сама ли сегна на мястото. Първо качто закачиш биалетките и после стегнеш тампоните тя си е точно там на мястото.

                          Иначе голям филм беше. Разхлабват се магаретата, тампона на двигателя се развива, рахзлабват се болтовете от рейката преди това обаче, че тя е хваната за магаретата и не е хубаво да я дърпаш и нея на долу. Магарето се разхлабва от всякъде само без от носачите. Трябва да увисне на носачите. Друго. Махат се ламарините на ауспуга. Дето са над меката връзка. И след това се маха щангата. Абе немога да обесня подробно. За пръв път ми беше и не мога да обесня кое под ред се развива. Щото аз развивах пробвах, развивах пробвах. Общо взето много неща се развиват.

                          И важното е да имаш поне още 1 човек с теб. Сам няма как да извадиш щангата. И само на подемник. На канал не става.
                          Благодарско и това е достатъчно..
                          sigpic
                          Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
                          .:: My PRECIOUS ::.

                          Comment


                          • #14
                            Потропването от щангата е много странно. Не е баш в краката да го усещаш ами някак си в таблото го усещаш или го усещащ на колелетата. Но не в краката. Поне така ми се струва.

                            Свърши се този филм.

                            П.С. Днеска като се загледах от долу. Много се зачудих ако трябва да сеням съединител. Как подяволите се сменя съединител на тая кола? От долу ли излиза, кутиятя смъква ли се? Или само се охлабва и излиза от горе? Тва сядхме днеска тримата и се чудихме.

                            М/у другото алфичката я правих в сервиз на БМВ маняци. Оплюха я страшно като видяха за 2 тампона какво разчекване направихме. Само, че много ми беше интересно като я изкарах после пред сервиза как всички се накачулиха да я гледат през джама. И ми стана смешно чак. Трябваше да им направя една снимка. Ама не с лоши чуства де. Те са приятелчета и са пичове и ако не ми бяха услужили с подемника не знам на канала как щях да се гърча за което им благодаря безкрайно
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                              но преди това трябва да си замериш диаметъра на щангата със шублер сащото са 3 размера
                              На всеки различно ли е или по размера на двигатела, за нашите 1.8 колко е ?

                              Comment

                              Working...
                              X